torstai 29. marraskuuta 2018

Markkinointiviestintä, ulkomainonta (Pia)

Pohdintaa:

1. a. Käytän ulkomainontaa oman brändini mainostamiseen, jotta saisin lisättyä sen myyntiä. Mainosten avulla pyrin brändini jäävän ihmisten mieleen. Tahdon mainoksen näkevien ihmisten tulevan ostoksille myymälään. 
b. Kohderyhmääni kuuluva henkilö on tyypillisesti nuori nainen, joka kokee tärkeäksi sisäisen ja ulkoisen kauneuden sekä perheensä ja ystävänsä. Mainoksen huomatessaan nainen voi esimerkiksi hoksata, että voisi ostaa liikkeestä esimerkiksi joululahjoja perheelleen ja ystävilleen. 

Mainokset:
Logot upotettuna eri mittasuhteissa:

Päätyseinä, metro

Paraatipaikka, ratikka

Ostoskärry

Abribus, kevät

Shopper, K-ryhmä



Ulkomainosten hinnat:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti